Forse rookschade in appartement aan de Prof. Regoutstraat in Oss

 

Vanavond even na 19:00 uur werd de brandweer van Oss gealarmeerd voor een woningbrand aan de Prof. Regoutstraat in Oss.
Bij aankomst bleek er brand te zijn in de meterkast van een appartement op de bovenste etage van een appartementencomplex.
Hoewel de brand snel geblust was, liep het appartement forse rookschade op.
Door de brand viel ook de algemene verlichting in het complex uit.
Buren die door de bewoonster van het appartement waar de brand was werden gewaarschuwd verlieten uit voorzorg hun woningen, maar konden al snel weer terugkeren.
De bewoonster is voor de zekerheid onderzocht in een ambulance maar hoefde niet naar het ziekenhuis.
De brand is vermoedelijk ontstaan toen de bewoonster een blender inschakelde.

Geef een reactie